Familjebilder

En söndag i augusti drog vi ihop hela gänget för en fotografering. Vår familj, mina svärföräldrar och svägerskor med familjer. Jag borde ju ha förstått att försöka få ihop bilder på 15 personer inte är en lätt match. Jag höll på att ångra mig där mitt i allt när svetten lackade och småkillarna bara irrade omkring och gjorde konstiga miner och Ilon skulle ha den där svampen framför näsan hela tiden. Och så hade jag lagt in momentet klädbyte för att jag ville att mina barn skulle ha på sig sina fina koltar innan de växer ur dem. Det var nästan ett moment för mycket. Och så började det regna. Men fotograf Henrik Mill fixade det ändå.
 
Så det var värt stresspåslaget och svettningarna. För det blev himla fina bilder. 200 stycken. Här är några.
 
Loella med sina bröder.
 
Den här bilden får mig att le.
 
 
Har dock inte helt vant mig vid dragspelet kring ögonen.
 
Loella önskade en bild sig själv och sina föräldrar.
 
 
Hela ligan.
 
Men den här är min favorit
Vi tog skydd för regnet och hela lusthuset är en myrstack för stora pissmyror som, ja, pissade, på oss och kröp in i skorna.
 
Fotograf: Henrik Mill

Kommentarer:

1 Ronja:

skriven

Så fina ni är! :)

Svar: Tack! Ja, jag är jättenöjd.
Marit Sihm Kvenangen

2 Anonym:

skriven

Blev verkligen underbara bilder!!

Svar: Tack! Verkligen över förväntan.
Marit Sihm Kvenangen

3 Peter Mikes:

skriven

Härliga bilder av en härlig familj!!!

Svar: Tack Peter! Roligt att ni var förbi i somras!
Marit Sihm Kvenangen

Kommentera här: