Soffor, kuddar och fulhörn

Mellan den 20e och 30e varje månad kommer jag inte att blogga pga att vår surf tar slut då. Helt sjukt värdelöst att inte ha surf. Men orkar inte lägga mer energi på det just nu.
 
Vårt fulhörn har i alla fall fått två soffor.
Vi köpte två soffor för någon eller några veckor sedan och de hamnade inte där vi först hade tänkt. Tanken var att en av dem skulle stå framför fönstret vid öppna spisen och den andra i vårt nya TV-hörn. Men nu står båda i TV-hörnet. I utrymmet vid öppna spisen har vi tre omaka fåtöljer och klippansoffan med korvigt överdrag.
 
Jag är ju inte näthandlare direkt, men för en månad sedan beställde jag kuddar. 19 stycken. Och nu har de kommit och fyra av dem har fått en plats.
 
Och så det här med foton. Jag älskar att fota och tycker det är fantastiskt att titta på fina bilder. MEN mina bilder  är tagna med mobilkameran och ofta på kvällen så mörkt och dålig kvalitet är lite av mitt signum.
 
 Här har fulhörnet fått en julgran och någon som sover vid den.
 
 Så här såg fulhörnet ut när det var ett skaparhörn. Men problemet var att ingen vill skapa i husets mörkaste hörn, så det blev bara avlastning för diverse skräp.
 

Kommentera här: