Tysk bastu

Tvagning, kallbad och tysk basturitual gör susen. Det syns ju långa vägar. 
 
 
Skämt åsido. Men det är helt klart avkopplande att tvaga sig, skrubba varandras ryggar för att inte tala om den uppfriskande effekten ett kallbad ger.Och den tyska basturitualen med inandning av detoxolja var ju en ny upplevelse. Avkoppling blandat med lite skrattanfall och överhettnibg. Jag som fick ta av mig glasögonen var ovetandes om att jag var millimeter från att få en snärt av handuken som flaxade runt och spred oljan i bastun.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hehe jadu jag kämpade med att svälja skrattet när hon flaxade runt därinne :)

Svar: Ha, ha och jag kämpade med att hålla huvudet kallt!
Marit Sihm Kvenangen

2 Maria:

skriven

Vansinnigt skoj och mysigt. Herrejösses vad hon vevade!!

Svar: Vevandet -ett minne för livet.
Marit Sihm Kvenangen

Kommentera här: