Slut på surf

Hela förra vecka gick till att vara sjuk. Missade julfest med jobbet och tid på jobbet. Jobbade hemifrån så gott det gick. Det gör vi båda i var sin ände av vardagsrummet. Och det gick ju alldeles lysande ända tills vi hade surfat upp hela vårt mobila bredband. Suck. I radhuset hade vi Stadsnät och det surfar man liksom inte slut på det sättet. Dessutom har jag installerat google + på min mobil så den ligger och suger ut allt därifrån också, så den tog också slut. Oj! En ny erfarenhet och oj vad jag har känt mig begränsad.

Kommentarer:

1 mor:

skriven

Aha, det är så det går till.Det kan ta slut.Det fattade jag inte

Svar: Japp, det kan ta slut. Med mobilt bredband beror det dessutom på hur många som surfar mot samma mast. Så det kan bli "trångt" och gå långsamt av den anledningen.
Marit Sihm Kvenangen

Kommentera här: